Friday, February 11, 2005

خـستـه تـرين
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ببيـن كه امـــروزي مـن
خسته ترين من منـست
همـره من به هـر نفـس
شكـستـة تـن منـــست

شعـر سـيـاه مـن ببيـن
ظلمت خود سرانـه است
بيـت بـه بيـت پـر ز خار
همچو مسير خانـه است

هـمــره ديـــروزي مــن
شكست من غمش نبود
همچو من شكـستـه دل
به هـمـرهي كمـش نبود

به مـوج بغـض اين صدا
صخـرة سـخــت بـود اگـر
همره بغض مي شكست
غــــرور جـان خـيـره سـر

من به گـمـان خـود ولي
فـاتــح خـانـه مي شـدم
شـاعـر هـر شـعـر سپـيـد
عـاشـقـــانــه مي شـدم

پـخـتـة عشـق مي شـدم
من بـه خيـال خـام خـود
سـكـــــر دروغ بــوده آن
كه ريخـتـم به جـام خـود

بـه فـتـح عـشـق كـارگـر
ورد و دعـا شد ، كه نشـد
نــذر و دخـيــل چـاره گـر
درد مـرا شــد ، كه نشـد

منـم من از حـريم عشـق
رانـده و مغـضـوب شده
دسـت منـست كـوتـه از
آن حــــرم خــوب شده
- - - - - - - - - - - -

ببيـن كـه امـــروزي مـن
خسته ترين من منـست
چـه ديـر آمــدم بـه خـود
كه وقـت رفتـن منـست

1 کلام :

Anonymous Anonymous ميگويد...

??

7:06 PM  

Post a Comment

باز گشت به حريم >>